Vrijdag 19 oktober, op reis

19 oktober 2018 - Schiphol, Nederland

Na een paar weken van voorbereidingen, waaronder het inkopen van heel veel cadeautjes, is het dan vandaag toch echt de vertrekdag. Heel lief dat zoveel mensen aan ons denken, voor ons bidden, appjes sturen om ons een goede reis te wensen! Dank!
Vanmorgen was het een spannend moment toen we alles in gingen pakken. Typisch HollandKleding hebben we niet eens zo gek veel bij ons, maar verder...als je eenmaal in de stand staat dat je gefocust raakt op 'typisch Hollandse cadeautjes', dan is het moeilijk om te stoppen. Zeker als de winkels vol liggen met sinterklaassnoep. Toen we de eerste keer naar China gingen, kerstvakantie 2014, hadden we voor Michiel pepernoten en chocoladeletters mee genomen. En die vielen goed in de smaak bij zijn Indiase en Chinese vrienden. SInterklaas snoep!Dus nu nemen we chocoladeletters, (chocolade)pepernoten en chocomuntjes mee. Maar natuurlijk ook stroopwafels, speculaas, kaas en non-food als klompjes, schorten met Delfts blauwe printen (Xenos!) tulp-dingen....En vanmorgen moesten we al die kilo's kwijt maken in onze koffers. En dat is gelukt! En super leuk: mijn ouders, die komen 'oppassen', namen zelf gehaakte sjaals mee, die we daar kunnen gaan uitdelen. En die pasten er ook nog bij.
Nu zitten we op Schiphol, wachttijd. Maar dat geeft niet, we vermaken ons prima. Little Blue Sheepje is er ook en die ga je op nog veel foto's tegen komen. Hier kijkt hij uit het raam naar de vliegtuigen!Bkue Sheep op Schiphol
We hopen zaterdag om 12 uur plaatselijke tijd in Chengdu te landen (zes uur later dan bij jullie). We kijken er naar uit om die grote, drukke, lawaaierige, stinkende stad te zijn, omdat we er zulke mooie herinneringen hebben liggen aan prachtige mensen en fijne ontmoetingen!
Little Blue Sheep op Schiphol

1. Wendy:
    19 oktober 2018
    Leuk om jullie verslag te lezen. Ik hoop dat jullie een goede reis hebben en met veel nieuwe herinneringen terugkomen!
  2. Ada Van Leeuwen:
    19 oktober 2018
    Er gaan hele leuke cadeautjes mee zo te zien op de foto's !
    Goede reis toegewenst.
  3. Tom volk:
    19 oktober 2018
    goede reis en heb het goed daar met elkaar
    leuke cadeautjes
  4. Piet en Ellen:
    19 oktober 2018
    leuk om zo met jullie mee te lezen. fijne tijd daar en Gods zegen!
  5. Peter Boersema:
    19 oktober 2018
    Goed verhaal; Geven is leuker dan ontvangen!
    Goede reis...
  6. Berco:
    19 oktober 2018
    Veel zegen op jullie reis. Dat jullie ook daar veel mogen bemoedigen maar ook bemoedigd mogen worden!
  7. Karin de Roon:
    Be blessed!
  8. Ediek en Jetty schutten:
    20 oktober 2018
    Goede reis en zegen van Boven bij al jullie plannen.
  9. Alice:
    20 oktober 2018
    Beeldende foto's. Ik ben benieuwd waar we Little Blue Sheepje nog meer zullen tegenkomen ;-)
    Mooie ontmoetingen gewenst.
  10. Little Blue Sheep:
    20 oktober 2018
    Wat een mooie reacties, dank je wel! En Blue Sheepie is vandaag weer op de foto gegaan.....
  11. Evy smit:
    22 oktober 2018
    Mooi om te lezen. Gods zegen toegewenst en een fijne reis van evy