Dinsdag 30 oktober 2018 - Tot ziens

30 oktober 2018

We zijn weer thuis. Behalve dat het hier inderdaad koud is in vergelijking met Chengdu (bedankt voor alle waarschuwingen die we kregen ;-) zijn er nog heel wat andere verschillen. Wat is het een voorrecht om een ruim warm huis te hebben als je hebt gezien hoe het ook heel anders kan.

Karin is vandaag bezig gegaan met het uitpakken van alle spullen. We hebben heel veel mee kunnen nemen. Hier zie je een paar foto's met indruk van alle artikelen die nu geprijsd worden. De nieuwe voorraad

Wat zijn we verrast door de vele mee-lezers deze dagen en wat was het fijn om reacties te krijgen op allerlei manieren. Er werd zelfs al heel wat verkocht, puur op het zien van iets op de foto! Kom je eens langs komende tijd om in 'de shop' zelf rond te neuzen? We serveren er echte Chinese thee bij...   Welkom!En overal moeten nog prijsjes op...

Op de planning staan komende tijd al twee verkoopmomenten elders: de goede-doelen beurs in Goes en de jeugdleidersconferentie in Lunteren begin 2019. Ook zijn we van plan in onze eigen kerkelijke gemeente in Zwijndrecht een avond te vertellen over de reis waarbij we dan ook een verkooptafel zullen inrichten.

Mocht je dit gelezen hebben en ideeën hebben over een kerk of groep waar zo'n informatieavond (over Little Blue Sheep en over de christenen in China) en verkoop interessant zou zijn, wil je het ons laten weten? Wil je meedenken of heb je al ideeën die interessant kunnen zijn voor Little Blue Sheep? We horen het graag!

Nog meer nieuwe voorraadKijk ook regelmatig eens op http://www.littlebluesheep.nl waar we nieuwtjes en artikelen onder de aandacht brengen.

Het reisverslag van deze reis is hiermee aan zijn einde gekomen. De reis van Little Blue Sheep gaat door en we blijven graag met je in contact! (Heb je trouwens Sheepie al ontdekt op de foto's?..) Misschien (hopelijk) komen er nieuwe reizen naar China, met bezoeken aan dezelfde en andere producenten. Wij hebben er nú al zin in... ;-)

Hartelijk bedankt!

Karin en Marnix van Bruggen

1. Josca:
    Welkom thuis!
  2. Mandy:
    30 oktober 2018
    Welkom thuis! En wat een mooie spulletjes!
    Sheepie is ook geweldig.
  3. Tom volk:
    30 oktober 2018
    Welkom thuis waren mooie reis verslagen
    om te lezen ja zal wel wennen zijn weer hier
  4. Ada Van Leeuwen:
    Tot morgen, Karin.😊
  5. Barbara Staat:
    30 oktober 2018
    Ellen en ik komen vrijdag shoppen ;-)!
  6. Wilma van Loon:
    31 oktober 2018
    Veilig weer thuis. Fijn
  7. Alice:
    31 oktober 2018
    Dat is nog een heel werk om uit te zoeken. Succes.
    Misschien is het een idee om een eenvoudige webshop te maken? Om van afstand de producten en de prijzen te bekijken en te bestellen? Ook een hele klus trouwens, maar het zou kunnen helpen.
  8. Jan van Diggele:
    3 november 2018