Vrijdag 11 oktober, Vertrekdag

11 oktober 2019 - Schiphol, Nederland

Het getal 100, met een vlaggetje er door heen....dat zien we op dit moment veel om ons heen. Geen wonder ook, want we zitten op Schiphol, het jubilerende Schiphol. En die 100 staat o.a. op het vliegtuig dat zich aan de andere kant van het raam bevindt.

We zitten in de wachtstand. We waren al erg op tijd op Schiphol omdat we gebruik gingen maken van de 'Assistentie'. Dan moet je iets vroeger zijn. Maar het grappige is dat je dan, met Mx in de rolstoel en een begeleider die duwt, door snellere doorgangen mag en je dus in de praktijk heel snel door de controle en douane bent. Dus mag je extra lang wachten tot je kan gaan boarden. Maar dat geeft niet. We houden allebei van het sfeertje op Schiphol en een paar uurtjes weinig kunnen doen is best bijzonder voor een keertje.

Vanmorgen hoefden we thuis niet zo heel veel meer te doen. De koffers stonden klaar, gevuld met veel kadootjes en ook nog wat kleren van onszelf. We hebben wat ervaring inmiddels en het voorbereiden ging nog makkelijker dan vorig jaar. Kaas? Check. Speculaas? Check. Pepernoten en chocola? Check! Etcetera....Dat gaan we allemaal achter laten bij vrienden en bekenden in China en we hopen met veel mooi handwerk terug te komen.

Wat erg fijn was de laatste dagen was al het meeleven van zoveel kanten. Lieve appjes, berichtjes, woorden, kaartje, allemaal om ons een goede, veilige en gezegende reis te wensen. We zijn heel blij met al die betrokkenheid op ons beiden, maar ook op wat wij  in China gaan doen voor Little Blue Sheep. Het is ook heel goed om te weten dat er mensen voor ons bidden voor een goede en veilige reis en voor mooie en bemoedigende contacten. Dank daarvoor.

Om 17.30 zouden we vertrekken, maar de vlucht is een half uur vertraagd. Nog even wachten, dan stappen wij ook in zo'n heel groot KLM vliegtuig, een Dreamliner, met het getal 100 erop. Op weg naar Beijing!

NB Sheepie, het houten schaapje met het blauwe jasje aan dat vorig jaar mee was, is ook nu weer van de partij. De eerste foto's van hem zie je al in het album ;)

1. Pap en Mam:
    11 oktober 2019
    Een hele goede reis toegewenst,!
  2. Tom volk:
    11 oktober 2019
    een hele goede reis gewenst en geniet er van samen
  3. Willem:
    11 oktober 2019
    Een hele mooie reis. Fijne contacten en bovenal Gods zegen op jullie reis.
  4. Simone:
    Goede reis!
  5. Ada Van Leeuwen:
    11 oktober 2019
    Wens jullie een goede reis toe.
    Leuk om jullie te volgen.
  6. Andre en Ria Bakker:
    11 oktober 2019
    Een goede en veilige reis naar China en geniet ervan
  7. Poulien:
    11 oktober 2019
    Geniet van jullie reis. en wij gaan meegenieten via de blog.
  8. Janny en Ton:
    11 oktober 2019
    een goede reis , en gaan jullie met veel leesplezier volgen
  9. Hanneke:
    11 oktober 2019
    Bijzonder hoor! Geniet ervan!
  10. Karin de Roon:
    Veilige vlucht! Be blessed! 🙏
  11. Evelyn Stalman:
    11 oktober 2019
    Ik bid om God's zegen over jullie reis en missie. Wanneer God een plan heeft zal Hij ook voorzien.
  12. Wendy:
    11 oktober 2019
    Jaaaaaa het is zover! Goede reis en geniet!
  13. 闫晓楠老师:
    祝你们一路平安!在北京一切顺利!🙏
  14. Tamara Aleman:
    Goede reis!!
  15. Ronald en Irene:
    Goede en veilige reis.
    Prachtige om op deze bijzondere manier met jullie mee te beleven.

Hartelijke groet
  16. Mandy:
    Een hele goede reis!
  17. Ediek en Jetty schutten:
    12 oktober 2019
    Gezegende tijd toegebeden! We gaan jullie weer volgen.
    Onze dochter vertrekt vanmiddag met haar man naar Shanghai dus de komende weken volgen we twee blogs..... bijzonder en we wensen jullie naast alle verplichtingen ook heel veel plezier in dit bijzondere land. Veel succes. HG Ediek en Jetty
  18. Hermien:
    12 oktober 2019
    Ik wens jullie een gave en mooie tijd daar! 🌈